Bes bucuk aylik oglum. Neredeyse 3 aydan beri ara ara meme reddi yasiyorum. En son 4 aylik basladi bes de bitti iki haftadir iyi daha olmicak derken simdi daha beter hiiic yanasmiyor mememe. Sutum iyi. Mecbur sagdim verdim bugun. Ne yapicagimi bilmiyorum.. artik sıkıldim yoruldum. Ne yapmam lazim. Var mı tavsiyeniz.. gecicek mi tamamen bir gun.