2 aylık bebeğe ek gıda mı ? Yapma allah aşkına etraftakiler çok biliyorsa doğurup doğurup baksınlar sütünü arttırmaya çalış bişeyler iç eğer yetmiyorsada meme-mama gidersin bağırsakları gıdaları sindirecek kadar gelişmediği için zaten 6 Ay bekleniyor. Herkesin sütü olucak diye bişey yok mamada verebilirsin başkasının dediklerini unut