Balpamuk Blgzr58 ben sırf mama veriyordum benimde sütüm azdı artık emmek dahi istemiyor ilk ay Aptamil kullandım sonra aşırı gazlidi Aptamil conformil verdim ve oğlum sürekli 4 güne variyordu büyük abdesti buda ona sıkıntı yapmaya başladı eşimi arkadaşı humanayi önerdi tadı aynı anne sütü gibi anne sütüne cok yakın içeriği vede kakasindaki sıkıntı gitti tadına hiç itiraz etmedi anne sütünü ben sagiyorum o tada alışkın olduğu için itiraz etmedi tavsiye ederim yani ufak kutu alıp deneyebilirsiniz
Seymayusuf Blgzr58 kabız yapmayan hatta circir yapan bi mama ariyorum sma kullanfim bebrlag kullandim holle kullandim hepsi kabiz yapti aptamilin bir mamasi varmiz kabiz bebeklere ozel yarin onu alcm
elvinazra-27 Blgzr58 biz Golden goat kullanıyoruz ve memnunuz ☺️ Çok denedik mama ,en son bu markada rahat ettik. Sizin de muhtemelen deneyip bulmanız gerekecek ☺️
Smyye58 Blgzr58 aynen benimkide öyleydi kontrol e gittim ki hiç kilo almamış dedi ebe hemen hastaneye gittim sütüm yaramamış meğer 1 gram bilr kilo almamıştı
SinemTvl Blgzr58 baby goat keçi sütlü, hipp kullandım anne sütüne en yakın ve temiz içerikli mama ayrıca şekersiz, bebelac be sma dan uzan durun kutu üzerinde besin değerlerine bakınca anlarsınız