Anneler, kızım 5 aylık şu an. Bugün sağlık ocağı kontrolüne gittik ve 3 haftada 200 gram almış. Ebe sütüm olduğu için önce lactamil deneyelim dedi. Aldım ve başladım hemen. Kullanan var mı? Sütün kalitesini arttırdı mı? Başka ne yapabilirim süt kalitesini arttırmak için? Sütüm var, hem de çok ama sağdığım zaman farkediyorum üste çıkan yağ çok çok az. Eğer işe yaramazsa 2 hafta sonra ek gıda+mama takviyesine başlarız dedi. Bana yardımcı olursanız sevinirim.