Annnisshhh bende senin gibi ilk bir ay hem emzirip hem mama veriyordum yalnız sonradan farkettim ki gereksiz bir hareketti benim ki eğer sütün varsa mamayı yavaş yavaş kesmeyi denemelisin bence ben kestim ve çok mutluyum hem gaz problemide yaşamıyoruz şuan 6 aylık oldu.