Kızlar 3 bucuk ay önce sezaryen doğum yaptım. 1 mayista adet gördüm. Sonrasinda tekrar 27 mayista adet oldum yani 9 gün önce. Normalde 6 gün oluyor ki oyle oldu ama devamındaki günlerde damla damla kahverengi leke geliyor. Basina gelen var mi bilgisi olan ?