Pinkmoms Belirtileri ilk 24 saat için de mi belli oluyor kızlar yoksa 3 gün içinde mi suan 24 saati atlattık herhangi bir sıkıntı yoktu birde rota virüs aşısı ishal yapıyormuş bu durumla karşılaşan var mı
Nisansmom Pinkmoms bende simdi yaptırdım geldim. Hemşireye sordum bir gün dedi yanı 24 saat. Ayrıca hiç bi sey olmayadabilir dedi. Ne güzel sorunsuz atlatmışsınız darısı bize 😊
Nslyhn Pinkmoms benim oğlumda da pek bi etki olmadı. Dr ishal yapabilir belki dedi sadece. Normalde bir kere kakasını yapardı o gün 2 kere yaptı o kadarcık.
Gonul_celen Pinkmoms Çarşamba bnde yaptıracağım acaba ishali nasıl anlayacağız ztn anne sütü alıyor ve kakası cıvık. Sanırım Bn rotayı 3. Ayda yaptıracağım 2. Aynimin hepsi bir anda fazla 😞🤦🏼♀️
Pinkmoms Nnzhktt bekle canım inşALLAH cevap yazan olur😇 ben 2.ay aşısını ve rotayı yaptırdım dün şükür sorun yaşamadık ateş vs çıkmadı ama sonradan ishal ateş filan çıkıyor mu onu merak ediyorum
Pinkmoms Nisansmom banada aynısını dedi olacak diye birsey yok. Olursa da eğer 3 gün oluyor dedi 24 saati geçtik bizimde dün 11de yapıldı
Pinkmoms Gonul_celen bende annemdeyim annem anlıyor ben de anlamıyorum ishalden canım dediğin gibi zaten cıvık ayrıca ne kadar erken olursa o kadar iyi dedş doktorumuz yaptı 3.ayda da 2.doz olacak inşALLAH nasip kısmet olursa 🙏😇
Gonul_celen Pinkmoms aslında onu da düşündüm çok küçükler bir an önce bütün aşıları olsun istiyorum bnde doktor bize 2-4 ay veya 3-5 ay demişti.
Birprensannesi_ Pinkmoms tatlım ben dun 2 ddozu vurdurdum 6 aylık aşıları ıle bırlıkte hiç bir yan etkısı olmuyor çok şükür ☺️
Nisansmom Sevil bizimde iki kere yaptı ama normal bizimki normalde de yapardı bakalım daha cok yaparsa o zaman etkilemiş diyebilirim şimdilik bi sey yok 😊