Esilaa1658 Herkese merhaba kızlar kızım 2 aylık ve kabız salı günü doktora götürdüm hem 2 ay kontrolumuz vardı hemde 6 gün kaka yapamamışdı fitil verdi doktor ilk önce yarım ver yapmassa diğer yarımıda ver ondada yapmassa sonraki gün bana gel dedi ilk yarımda kakasını yapdı ve sindirim düzenleyici şurup da verdi ama fitilide sürekli kullanmak istemiyorum 3 gündür yine kakasını yapmıyo 2 aylık bebeği olanlar sizinkiler kac günde yapıyo yada günee kaç kez yapıyo tekrar doktora götürsem mi acaba bilemedim zeytinyagı ile uyarıyorum zeytınyagı içiriyorum yinede yapmıyo hem mama hem annesütü içiyor
Rabiaa Esilaa1658 bence Doktorunuzla Görüşmelisiniz :(( zeytinyağı da veriyorsunuz şifa versin rabbim
Hacerr 14 güne kadar normal dıo doktor ama canı acıosa zeytinyağı verin fitil çok kotu koca insanlar dayanamıo çocuk nası dayansın
Esilaa1658 Hacerr normal değilmiş cnm ben doktora sordum onu 6 gune bıle normal değil dedi vericem zatenn fitile alısır dıye korkuyorum