Merhaba hanımlar sizlere danışmak istedim ben doğum yapalı bir yıl olacak korunma yöntemi olarak üç aylık iğne tercih ettim daha doğrusu tercih ettirildim neyse iki kez vurundum yani 9ay korundum bu 9ay boyunca sürekli halde kanamam oldu doktora gittim bi sorun olmadığini söyledi bu durumdan çok rahatsız oldum iki ay önce bıraktım iğneyi bu kez kanamam tamamen kesildi hastada olmadım sizlere danışmak istediğim bu iğneyi kullanıp bu şekilde sorun yaşayan var mi? sürekli hamilemiyim düşüncesi psikolojimi alt üst etmeye başladı test yaptım negatif doktora gitcem bı turlu fırsat bulamıyorum.