Anneler merhaba. Kizim 5 ay 4 günlük olsu. Son iki aydir beslenme reddi vardi. Ne meme ne biberon
Biberon reddini bir sekilde astik. Ben bu iki ayin bir ayında sütümü surekli.sagdim mama +anne sutu verdim. Ama son bir aydir dogru duzgun hic sagamiyorum. Kizim da hic emmiyor artik. Bazen mememi tutuyor bir iki çekip bırakıyor. Emzirme konusunda ben de iyice isteksizlestim. Ama gogus ucumu sıktıgimda hala süt geliyor. Simdi sorum su, gogsumden süt ne zaman çekilir? Bir de sagsam süt artar mi ? Bu kadar aradan sonra bebek emer mi geri ?