Arkadaşlar merhaba kızım 5 aylık yaklaşık 2 aydır kollarda, boyun altında yanaklarda kızarlıklık vardı. Be kullandıysam geçmedi ama geçen hafta keçi sütlü mamaya geçince kollar geçti tamamen fakat yanaklar boyun altı kaldı . Yanakalr bazen geçiyor ama sonra tekrar oluyor. Dokotr alerji maması denicez dedi ben o mamayı kızıma vermek istemiyorum asla yemiyor !!! Akıl verin bana nolur zamanla geçer mi ? Fucidin H sürünce biraz geçiyor ama onda da kortizon var:(