Adlk Aynı belirtilerle gittik bayram öncesinde. 5 ay 11 günlüğüz. 16 günlükken bronşiolitten hastanede yatmıştık, ondan korkuyorum tekrarladı mı diye. Çok şükür sadece alerjik rinit çıktı. Kötünün iyisi oldu. 2 farklı hava kullandık bi sure. Hırıltısı geçti. Havaları bıraktırdı doktorumuz. Damla kullanıyoruz şimdi rahatlasın diye. Sıcak soğuk hava değişimi bitene kadar kullanmamızı tavsiye etti. Öksürüğü reflü de yapabilirmiş ayrıca. Aşırı olmadığı için takip ediyoruz onu. Ama damladan sonra hapşırmalar biraz azaldı gibi.