Merhaba acil yardıma ihtiyacım var kızım 11 aylık galiba diş çıkarma dönemindeyiz 3 gün önce 6.dişi patladı rahatladık sandım ama ertesi gece ateşi çıktı calpol verdim 1 saat içinde düştü bir daha olmadı ama gece 3 ten beri ateşli ateşi yüksek değil fazla. 37-38 arası gidip geliyor en fazla 37.7 oluyor mesela genelde 37-37.4 arası ama calpolle geçmeyen inatçı bir ateş nemli bezle sildim devamlı yıkadım vücudunu yüzünü 2.kez calpol verdim yine fayda etmedi doktorumu aradım durumu anlattım. En azından yarını bekle gerekirse fitil kullan dedi ateşi bu durumda hastaneye gelecek kadar yüksek değil dedi. Sizin ateş için başka öneriniz var mı