elif20190530 kızlar aynı yere gittiğimiz annelerimiz varmı ? nasıl gittiğimiz yer bilgisi olan varmı ???
AselveAnnesi elif20190530 canım ben batmanlıyım orda doğdum büyüdüm. Batman güzeldir, insanlarları yardımsever cömerttirler. Çok rahat edersin merkezdeydi en son Askeri lojmanları Ama başla yerde kalkacaksan da evleri çok ferah komşuları çok iyi
gizmolinda gizmolinda doğumun en iyi yeri sana öyle diyeyim doğunun Paris’i diyorlar imkanları gelişmiş babamda uzman cavuş benim 4 sene orda yaşadık liseyi orda okumuştum şimdi eşimin de tayini cıktı çok sevindim bildiğim yer
gizmolinda 1-Prensesannesi ev nerelerden tutulur peki mahalle olarak nereleri önerirsiniz önden bilerek gitsek ☺️ Direk o mahallelerde ararız
AselveAnnesi elif20190530 ilçeleri konusunda pek bir şey diyemem açıkçası ama inşallah merkeze Çıkar ☺️
gizmolinda elif20190530 aaa gerçekten mi ev tuttuk canım biz istersen ekle beni instagramdan konuşalım gzmkndkc adresim