Kalp26 emzirmeyi bırakmayın ,alerji yapabilecek gıdaları çıkarın yediklerinizdeb bisure sonra rahatlar bebekte ,uzun bir süreç ama tamamen sütten kesmek doğru degil bence ,bizimde 7.5ay oldu başlarda bende sütten kesmeyi düşündüm ama iyiki bırakmamışim …birazcık sabır düzelecektir inşallah 🙏