Haticekerem takmamalısın, süt üretimi beyinde biten bir şey. İstersen 3 öğün ot ye istersen et ye fark etmez, sütüm var dersen süt üretilir Bebeğine yeter. Bazen su gibi olur su katılmış gibi bazen sapsarı olur, bazen yeşil olur bunlara takılmamalısın. Sütun var bebeğin doyuyordur. Sen bebeğin gak dese al göğsüne Guk dese al göğsüne ve bu kafa karıştıranları asla dinleme. Bana da yaptılar bu baskıyı. Kendi annem de kayınvalidem de hatta bazen eşim bile. Dinlemedim mama verdirmedim, Sütün yetmiyor dedikleri ay 1200 kilo aldı. Doyduğunu bildiğim için rahattım. Eğer bezleri çişliyse dert etme. Ama doktor kontrolünü de unutma. Git tarttır çocuğu her ay