Hayırlı sabahlar herkese güzel anneler☺️ Yaşayan vardır belki 31 gün oldu Doğum yapalı ve bnm kanamam halâ devam ediyor bazen ağrılı bazen ağrısız normal mi acaba çevremdeki tanıdıklarım sezaryen Doğumdan sonra çok uzun sürmez kanama felan dediler kafam karıştı 😑