Yorgun bir gecenin ardından günaydın güzel anneler. Kızım tam 4 aylık. Bu zamana kadar hep kucağımda gezdirerek uyuttum. Ama uyku saatlerine hep dikkat ettim, böylece akşam 8-8.30 gibi yatıp sabah 6ya kadar uyuyordu. Ama dün gece yarım saatte bir uyandı, uykuya dalmakta zorlandı. Bir de atak döneminde. Nereye kadar kucağımda gezdirerek uyutacağımı sorgulamaya başladım ve uyku eğitimi vermeye karar verdim. Bu süreçte dikkat etmem gerekenler neler, uyuyana kadar ağlaması ne kadar sürer, bu eğitimden kesin sonuç alabilir miyim? Yardımınıza ihtiyacım var.