Ya kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük dogdugumuzdan beri uyku sorunumuz hep vardı ama artık arsa çıktı bu durum 😰 aksam 8 de uyku krizi geliyor yatırıyor ama sabaha kadar abartmıyorum en az 15 defa kalkıyor en son 6 da bitiyor uyku aç mi diyorum ama dışardan biseyde yemek istemiyor tek basıma bakıyorum gurbetteyim ve uykusuzluk artık beni yormaya başladı. Dış mi desem inanın kalkınca huzursuz degil beni gördümu bitiyor ağlaması ne olur bi akıl verin🙏 Bu durumu nasıl düzeltebilirim