Ikrabebek Doktor kes dediyse kesin mamayı. İlk 2 ay biberon vermemeye özen gösterin, uzun vadede meme reddine sebep olabiliyor. Gece uyurken mamayı nasıl alıyorsa memeyi de alır. Neden aç kalsın ki? Aç kalmaz hiç endişelenmeyin. Çoraplarını çıkartın, kıyafetinden bi parça çıkartın, ayaklarını kurcuklayın, burnunu biraz sıkın 😂 Uyanıp memeyi tuttu diyelim ki, sonra da tekrar uyudu, çenesinin altından işaret parmağınızla (parmak çeneye paralel, ucuyla değil yanıyla yani) biraz çenesini yukarı doğru itin ya da yanağını okşayın, emme refleksini tetikleyin. Emmeye devam edecektir. Sarılık riskini atlatana kadar saat başı emzirin. Sütün az, bu bebek aç, mama verelim diyenleri dinlemeyin. Büyüklerimiz bu konuda aşırı takıntılı, çocuk yusyuvarlak bile olsa midesi sırtına yapışıyor derler 🤦🏻♀️