2 ay 2 günlük bebeğim var gece uyuyor 3 gibi kalkıp emiyor sonra 5 te hiç gün aksatmadan uyanıyor gaz sancısı çekiyor hergün aynı saatte olması normalmi iki damla kullanıyoruz bio gaia ve zinco ne yapmam lazım acaba damla saatlerini mi değiştirmeliyim 😭