humeyra_kayraa Geçmiş olsun.Aynısı mı bilemem ama kızım benzer bir durum yaşadı 3 aylıkken.Çok terliyorsa üzerini ona göre giydirin,ne terlesin ne üşüsün,emziriyorsanız eğer sık sık emzirmeye özen gösterin.Burnunu sürekli açın aspiratör ve serum fizyolojik ile..Özellikle emzirmeden önce ki rahat rahat emebilsin,mama kullanıyorsanız da tabi aynı şekilde nefes alımı rahat olmalı.Biz doktorumuzun tavsiyesiyle bu şekilde devam ettik,2-3 güne düzelmişti kızım.İnşallah çabucak düzelir bebeğiniz🙏🏻🌸