Ikizannesi2020 Minw bizim doktorumuz ilk dozu 3 aylıkken yaptırmıştı ikinci dozu da bugün yaptırıcaz 5 aylık olduk siz yine de doktorunuza danışın geç kalıp kalmadığınızı en iyi doktorunuz bilir sağlıcakla☺️
Pelin87 Minw ilk doz için bebek 14. Haftayı geçmemiş olması gerekiyormuş sanırım sonrasında koruyuculuğu yok ama siz çocuk doktorunuza danışın
Minw Pelin87 parasında değilim yaptırırım önemli bi aşı çünkü ama doktora sormam gerekiyor geç kalınmış mi diye