jolene merhaba, biz Rotarix yaptırdık 2 doz olarak uygulanıyor.
- Ve 4. Ay aşıları ile beraber yapılacak. İlk dozu yaptırmıştık, ikinci dozu bu ay yaptırıp bitireceğiz.
Aralarında nasıl bir fark var bilmiyorum ama Rotateq 3 doz, Rotarix 2 doz olarak yapılıyor. 🌼
Yanak içine doğru şırınga ile veriyorlar, şekerli bir tadı var zaten bebek severek içiyor. Kusmamasına dikkat etmeniz gerekiyor sadece belirli bir süre. 🌼