Hanımlar merhaba benim oglum 11ay 8gunluk gunde en az 2-3defa kaka yapıyor ,bazen cokmu yediriyorum diye düşünüyorum ama sebebini bilemiyorum acıkcası.Sabah kahvaltı öglen ve akşam ona yaptıgım yemeyi (corba,kofte ve s)arada meyve kuru meyve falan yer ,ve gunde 3defa gibi anne sütü alır gece de her uyandıgında anne sütü veriyorum yanlış mı yapıyorum acaba? Bu cocuk nie bu kadar kala yapıyo?kücükken gunde bir kere yapardı