Marjinal_Anne2 Bu saate oldu uyumadım kesik kesik uyuyor , uykusuz geceler olacak derlerdi de inanmazdım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
midyedolmam35 Marjinal_Anne2 tek değilsin bacım saat olmuş 5 ben bir yandan sarma sarıyorum bir yandan paşayı uyutmaya calisiyorm
Cennetcennet Marjinal_Anne2 1yaş ve ikizler😊 20. Kez falan kalktım galiba. Ama şu an namaz için kalktım.
Arslaninannesiii Marjinal_Anne2 bizimki 29 günlük olmasına rağmen henüz hiç gece uyumadığı olmadı 😅 Maşallah 3 er saat 3 defa uyanıp emip temizlenip geceyi bitiriyoruz. Şimdi de yeni uyudu ama gündüz sabah saatleri direndiğimiz kadar direniyoruz😅
Marjinal_Anne2 midyedolmam35 BM’de eşime kahvaltı hazırlayacağım artık birazdan işe gidecek🤦🏼♀️😅 valla annelik zormuş 🙄🥰🥰
Marjinal_Anne2 Cennetcennet allah kabul etsin 🙏🏻🙏🏻☺️ İkizler mi oy maşaallah 🙏🏻🙏🏻🧿 rabbim kolaylaştırsın ☺️☺️🙏🏻🙏🏻
Deletedmom265 Marjinal_Anne2 banyodan sonra 1 biberon mama ardından saçını okşarım bi 15 dakika uyur😂