Yagmurasaf aslında vefat eden Dilek hemşirenin oğluna ulaştırabilseniz ne iyi olur. O bebeğimiz hiç anne sütü alamadı, annesinin kokusuna hasret kaldı.. ne yüce kalplisiniz❤️sütünüz daim olsun bebeğiniz emdikçe. buzluktaki sütlernizden bir tanesini çözdürüp tadına baktınız mı hiç, kontrol amaçlı, benim sütüm buzlukta enzim fazlalıgından çözdürünce sabun gibi kokuyordu bozuluyordu uygun şartlara rağmen sonradan öğrendim enzim fazlalıgındanmış hiç donduramadı o yüzden sağmayı bıraktım.