Balannesi çok teşekkür ederim. Ben tuncelide oturuyorum burdaki doktor sağolsun emziremezsin dedi. 1 gün emziremedim. Mama verdim. Doğumu başka şehirde yaptım. Onu aradım o ilacı kullanırken emzirebilirsin bebeğe eziyet etme dedi 🤦♀️ Dünden beri mama verdim. Günde 5-6 defa kakasını yapan yavrum dünden beri hiç yapmadı. kıvranıyo sancıdan. Doktora gitsem yine bişey yapamayacaklar. Acilde zaten çocuk doktoru yok 🤦♀️ Ne yapacağımı şaşırdım.