Deletedmom310 Kızlar eşimin abisi bu akşam onlara gitmiştik seviyorum diye iki kere üç aylik bebeğimin karnına sertçe vurdu ve havaya atıp tuttu çok korkuyorum bişey olmuş mudur
Bsecill Deletedmom310 havaya atmak mo allahım akıl yoksunu mu bu kişi ya ! Küçücük çocuk bu beyni ne daha. O kadar küçük bebekleri hızlı şekilde sallamak bile doğru değil birde havaya mu attı bişey olmamıştır inşallah evladınıza ama bir daha müsade etmeyin bunlara
Janss Deletedmom310 Lütfen bebeklerimizi bu şekilde kimsenin sevmeye çalışmasına izin vermeyelim! Sarsılmış bebek sendromunu araştırmanızı öneririm. Korkmanız yersiz değil, dilerim bu an size ders olur ve tekrarlanmadan önlem alırsınız. Sağlıklı büyüsün yavrunuz.
Karsimasaldakikiz Deletedmom310 keşke hemen müdahale etseydiniz ama olan olmuş artık. Bir defadan bir şey olmaz diye umut ediyorum. Niceleri var hala atıp atıp tutuyorlar çocukları çıldırmış gibi, görünürde bir şey olmuyor. Bir daha izin vermeyin. 🌼
Deletedmom310 Bsecill ben dokunmaya kıyamıyorum.sinirden uyuyamıyorum.suan bundan sonra yaparsa tepkim çok sert olucak
[silindi] Olup olmadığını bilmiyorum da, kibarca bi linçleyim şurda. Öz babası dahi yapsa, bağırın yaptırmayın. Bebekler sallanmaya hırpalanmaya gelmez ve Allah korusun ama kaza bir defa olur..
Deletedmom310 [silindi] babasıyla.biz çok dikkat ediyoruz o an bişey diyemedim ama.suan uyku uyuyamiyor babasida bende
Deletedmom310 Efekuzeyy Karsimasaldakikiz kafayı yiycem gerçekten uyku tutmuyor hastaneye goturcez sabah
[silindi] Deletedmom310 eğer normal sütünü içtiyse ve normalinden farklı davranışı yoksa korkmayın.. ama bebeğinizle ilgili, zarar olsun olmasın, sizin anne olarak zarar olabilecek düşüncenizi diretin anormal dahi gelse başkalarına.. tepkinizi koyun.. varsın adı pimpirikli çok bilmiş olsun.. 🌸
Nisarabia27 Hay allahım ya o nasıl bir sevme asla sevilmemiş gerçekten sevgi görmemiş insanları ben bebek sevmelerinden anlıyorum adam nasıl seviceğini bilmiyorki niye izin verdiniz ki onun bıngıldağı bile kocaman açıktır daha doktorlar sarsarak sevmeyin havaya atıp tutmayın diye özellikle uyarıyorlar bişey olmamıştır inşallah olsa bu saate çıkardı zaten valla kim küserse küssün ben izin vermiyorum ben bir ömür ağlıyacağıma öyle gereksiz insan küssün hiç umurumda olmaz yani
Deletedmom310 Nisarabia27 ah canım uyku uyuyamıyorum inan geldiğimizden beri ağlıyorum ben dokunmaya kıyamıyorum.ama bundan sonra dokundurmiycam bile Allah’ım korusun cocugumu
Nisarabia27 Deletedmom310 sen niye ağlıyorsun canım benim kıyamam sana vicdan azaba duyuyorsun şuan anlıyorum seni ama ağlamıycaz işte kartal gibi olucaz valla hiç acımam yolu veririm kim zarar vericekse çocuklarıma hiç takmam alınıcakmı kırılıcakmı küsücekmi herkes öğrenir ona göre davranır bir alınır iki alınır bir daha yapmaya çekinir annelik böyle oluyor banada bekarken yan komşumuzdan kaldı bu psikoloji doğum yaptı işte bebeği 20 günlük felandı daha misafirleri geldi misafir çocuklarından birine veriyorlar bebeği oda herkesin gözü önünde düşürüyor o zaman okadıncağız neler yaşadı o bebek defalarca ameliyat oldu şimdi kafasında bir cihaz takılı beyin suvısını dengeleyebilmesi içinmiş şuan koca kız oldu o hep derdi biri küsecek alınacak diye sakın düşünmeyin diye
Deletedmom310 [silindi] zaten öyle diyorlar bizde çocuk büyüttük böyle sevdik fiyorlar ama.bu daha oylesevilecek bı çocuk değil tamam 2 3 yaşında olsa anlarım.daha üç aylık bişey olmaz olmaz diyorlar inanın gitmek istemiyorum.artik oraya gitsemde diken üstündeyim hep
[silindi] Deletedmom310 tamam aferin onlara ama siz böyle büyütmek istiyorsunuz.. bende şu bizde büyüttük 10 dene 20 dene çoluk çocuk diyenlere ayar oluyorum.. madem öyle benimkine ne karışıyon diyesim geliyor da..yeri gelmiyor 🌝 bunla geçmiş olsun bişey olmamıştır Allah’ın izniyle senin de suçun yok zarar olacağını bile bile izin vermedin sonuçta..geçti gitti..