hanımlar adetim de üç aydır gecikmeler oluyo hemde on gün falan. bu ay da gecikti şuan 13. gündeyim hala olmadım. doktora gidemiyorum koronadan korkuyorum. ama aradığımda hormonlarına bi bakalım dedi. bu tarz bişey yaşayan var mı kafama takılıyo ?? iki üç ay öncede iki farklı hastanede simir testim temiz çıkmıştı. ( rahim ağzı yarası vardı )