KumsaaL bende çok istiyorum canım inanki kendime kızıyorum niye bu kadar kendimi üzdüm diye olan gene bana oldu kimseye bişey olmadı uykusuz kalan benim üzülen benim eşime çok öfkeliyim bunu geçen gün ağlayarak söyledim yüzüne içimdekileri kustum rahatladım baya bi