Ben de 2 gündür deniyorum,bugün akşam 9 da yine tüm rutinleri yapıp yatırdım ve kendisi uyudu 15-20 dk da fakat gece 12 gibi tekrar uyandı emzirdim ve yatırdım yine ninni söyledim ama bir türlü sakinleşmedi,yatır kaldır yatır kaldır 1 saat sürdü ağlaması, sürekli sakin ses tonuyla sakinleştirmeye çalıştım ama baya yıpratıcıydı.Umarım pes etmeden öğrenebilirim uykuya geçişi