Oglunaasikanne ahh canım desene sende benim gibisin, benim de ilk doğumun normaldi 😣bu sezaryende neye uğradığımı şaşırdım. bende 5 gün çektim o Ağrıyı. Belki daha fazla sürerdi ama sürekli nescafe içtim. Bana da doktor yada hemşire söylememişti kahve içmem gerektiğini, hatta Kahvemi kettle mı getiriyim mi diye sorduğumda herkeste baş ağrısı olmaz diyip geçiştirdiler. Ben bunların hepsini Happymomdan öğrenmiştim araştırmıştım ne yapmam gerektiğini. Kahve içmeye başla, su zaten çok içmişsin birkaç güne geçer inşallah canım çok geçmiş olsun.. seni o kadar iyi anlıyorum ki. Doğum sancısından beter bişey bu, normal Doğumun gözünü seveyim dediğim de çok oldu.