Deletedmom421 muhtemelen 4.ay atağı yaşıyorsunuz 35 gün süren en zor atak dönemi. Birazdan bir link atacağım oradan ücretsiz şekilde atak dönemi mi değil mi kontrol edebilirsiniz. Yalnız doğması gereken tarihi net şekilde girmeniz gerekiyor aklınızda olsun.. Mesela benim kızım 7 aralıkta doğdu ama doğması gereken tarih 9 aralıktı. 9 Aralık olarak giriyorum tarihi. Atak değilse de endişelenmeyin zaman zaman bu şekilde reddedebiliyorlar. Uyanıkken emdiği kadar emsin. Geri kalanı mutlaka sağın. Ben bu süreci kızımı uykusunda emzirerek atlattım. Her uykuya daldığında emzirdim, geri kalan zamanlarda da sütümü sağdım. Dikkat etmeme rağmen maalesef sol göğsümde süt bitme derecesine geldi ve hala çoğalmaya çalışıyorum. Sabır istiyor biraz. Ne olur vazgeçmeyin. 🌸