30 Mayısta 24 aylık oldu oğlum🦁 mayıs haziran doğumlular var mı ? Kutlayabildiniz mi resim atın haydi🐝 biz bu sene hem ananeyle hem babanneyle ayrı kutladık birleşmeden kalabalık olmasın diye. Pastasını kendim yaptım.

birde Aşı için çağrıldınız mı? Biz henüz aranmadık bu hafta bitmeden soracağım unuttular sanırım.
Birde emzirmeyi bıraktınız mı?