Gorkemm 3 ana, 2 ara öğün yiyor genellikle. Kabızlık problemimiz olduğu için 2 öğün çorba gibi sulu yiyecekler verirken diğer öğünler katı ağırlıklı tercih ediyorum. Hiç yemiyor diyebileceğim bir şey yok ama dönem dönem yemeyi reddettiği şeyler var. Sanırım dişe bağlı iştahsızlıktan. Sonra tekrar yemeye başlıyor.