Asyaozge Meraba Kızlar 7 aylik bebeğim doğduğundan itibaren sürekli kusuyor emerken uyuyor sadece gazını cikartmadan uyuyo hemen uyaniyo dik tutuyorum veya oturtuyorum hemen çıkarıyor sizde de bu durumda olanlar varmi önerisi olan varsa paylaşır misiniz?
Ftmvrs13 Asyaozge reflüsü vardır Canım gazını çıkarıp öyle uyutmayı denesen allah korusun yutkunamaz kusarken falan
Cnprtk Asyaozge ah ah bizde hala çekiyoruz. Mama ile beslendi bebeğim anti reflü toz mama kullanamama rağmen azalsada asla durmadı. Doktora sordum kusmalar aşırıysa gaviskon toz kullan demişti almadm daha napcam bilmiyorm
Cnprtk Asyaozge ah ah bizde hala çekiyoruz. Mama ile beslendi bebeğim anti reflü toz mama kullanamama rağmen azalsada asla durmadı. Doktora sordum kusmalar aşırıysa gaviskon toz kullan demişti almadm daha napcam bilmiyorm
Asyaozge Ftmvrs13 Gazini cikarmak istesem uyaniyo bidaha uyumuyo başka türlü zaten doğduğundan beri asiri gazli ve kolikti 5 ayda btti kolikligi gazda hala zorlaniyoruz ara ara çok şükür eskisi gibi değil ama bugün aşırı kustu gotursemmi doktora bilemedim
Yenidenanne Cnprtk biz kullandık gaviscon kullanabilirsin çocuk çok rahatlıyo benimkide doğduğundan beri kusuyordu çok şükür bitti 9 ayligiz şuan ama hala cok yedimi kusuyo
Yamanoglan Cnprtk yedikten hemen sonra oturtmayın kaldırın yatay ya da dik vaziyette kucağınızda tutmaya çalışın biraz sindirsin gazını çıkarsın bir de öyle deneyin eğer ileri safhadaysa doltorunuza danışın bazı şuruplar veriyorlar
Ftmvrs13 Asyaozge kuzum uyansın en fazla bi saat daha uyanık kalır bence yani kusmasından iyidir özellikle uykuda kusması dikkat edilmesi gereken bişey yine annesi olarak siz bilirsiniz tabi naçizane tavsiyem
Asyaozge Yamanoglan Kaldirdigimda bidaha uyutamiyorum yoksa aylardik oyleydik eskiden kucakta uyurdu aşırı gazli bi bebekti şimdi sadece memede uyuyo başka türlü uyutamiyorum
Cnprtk Yamanoglan dediklerinizin aynısını doktor söylemişti hepsini yapıyorum ne yaparsam yapim çocuk hareket ettikçe bile kusuyor
Gmzgamzeb Asyaozge bende de oluyor bu emdikten sonra çıkartıyor mutlaka 9 aylık olana kadar olabilirmiş karın kasları tam olarak oluşmadığı içinmiş. Eskiden daha fazlaydı bu ara azalma var ama mutlaka yapıyor :)
Asyaozge Gmzgamzeb Rabbim şifa versin bebişlerimize içim gidiyo kızım kusunca ağzında bi acı su Kurban olurum ya
kularabia Asyaozge canim ayni sorunu bende yasadim dogdugundan beri hep kusuyodu gunde sayamadigim kez ust degistiriyorum butun kiyafetleri kusmuklu. Ama cok sukur suan 7 ay 27 gunluguz yaklasik 1 1.5 aydir bitti kusmalar.Cok cok nadir kusuyor oda cok yediginden sanirim.Ama bitiyor merak etme sabret.Resmen cocugu hic sevemiyoduk emmesinin uzerinden 1 saat bile gecse kusuyodu bizimki.Simdi bebek sevmenin tadini yasiyoruz 😂
KeremTalha_4153 Asyaozge canım oğlum 10 ay 16 günlük oldu. İlaçlarla kusmuyoruz.. ilaç saatini aksaysam bile kusması devam ediyor 😕😕 çocuk gastrolojiye gittik tetkikleri yaptırdık ama pandemi sürecinden dolayı tetkikler i gösteremedik. Bekliyoruz
Asyaozge KeremTalha_4153 Bende gotursemmi ve goturmesemmi kararsz kaldim ya Sizede çok gecmis olsun genelde geçer diyolar anneler sabret diyorlar ama bilemiyorum cok üzülüyorum kusunca
KeremTalha_4153 Asyaozge canım bizi doktorumuz yönlendirdi. Evet geçer diyorlar 3 aya geçer 6 aya geçer 8 aya geçer ama geçmedi işte. Oğlum yemek istiyor ama yedikleri midesine inmeden geri geliyor. Korkarak bir şey veriyordum. Ve bu süreçte ben de yıprandım oğlum zaten gazlı huysuz bir bebekti.. devamlı kusmasıda yıpratıyor insanı. Götürüp götürmemen sana bağlı. Benim oğlum yediğinde yada emzirdiğimde hortum gibi fışkırtıyordu.. kilo alımı zayıflamıştı. Doktor o yüzden bizi yönlendirmişti.
Gmzgamzeb Asyaozge siz yinede doktoruyla görüşün. Birde emzirip uyutmanın da buna etkisi oluyor memede uyumamaya alıştırın bir hafta 10 gün zorlasa da sonra alışır sizde rahat edersiniz. Tavsiyem Yatağa yatırırken uyansa geri memeye koymayın. Yada uyuyacağı an bıraktırın emmeyi yavaş yavaş alışır oda. Denemeye gündüz başlayın geceleri istemsiz emip uyuyorlar çünkü.