Denizmelisa Kızlar memnunmusunuz? Merhaba prima kullanıyorum artık bütçeye boş yere zarar diye düşünüyorum 😊
PrensSelim Denizmelisa ilk 2 paket iyiydi 3.paket rezalet çıktı herşeyi sızdırdı.primaya geçtim,gece ve dışarda prima kullanıyorum gündüz de minies.minies kullanın daha iyi bence
B007 Denizmelisa Canım ben kullanıyorum pişik falan yapmadı memnunun şimdilik 52 günlük bebeğim Baştan bu yana onu kullanıyorum
Denizmelisa [bilinmeyen] evet yan bantlarında sıkıntı varmş yengem kullanıyor gidecek söylicek ebebeğe
Ozgecan3 Denizmelisa bn suan sleepy ye geçtim kızım 75 günlük o da çok ii sızdırma hic olmadı pişik te fiyat da ii