Merhaba arkadaşlar;tecrübeli anneler
yada oğlumdan büyük çocuğa sahip olan varsa bana acil yazabilir mi ?
Oğlum tam 1yaşında bu gün sabahtan beri kakası hardal sarısı rengindeydi.
Doktorumuza da danıştım yediği gıdalardan da o renkte kaka yapmış olabilir dedi ama içim bi tuhaf.
Sizler de böyle bişey yaşadınız mı ?
Yardımcı olursanız içim rahatlayacak 🤷🏼♀️