Oğlum dışarı çıkınca koşturup duruyor çok hareketli dönüp arkasına çoğu zamn bakmıyor ne bilim insn şüpheleniyor ismine seslendiğimde isterse bakıyor istemezse bakmıyor hele bişeye odaklandı ise hiç bakmıyor.. bir de henüz konuşmuyor anne diceğine neennee diyor bana o da çok duyurmak isterse kendini yoksa sadece bağırıyor dediklerimi anlar mesela çorabın nerde desem odaya bakar içeriye etrafına alır getirir.. yada gel sana su vereym desem elimden tutar mutfağa götürü. Bıcı bıcı yapalım hadi desem gider banyonun önünde bekler gel çorba veriyim sana acıktın mı desem elimden tutar mutfağa götürür ayakkabın nerde desem gider aykkabılığa bakr verene kdr bağırır artık 🙄😊 kumandayı ver desem alır getirir ama ismine her zmn bakmaz canı isterse bakar bunlar normal mi? 19 aylığız bu arada