Merhaba arkadaşlar çok çaresizim resmen bugün ömrümden ömür gitti . Bebeğimin topuğundan kan aldılar 2 hafta sonra sonuç çıktı bugün aradılar fenilketonuri hastalığı olduğunu söyledi yarın gelin tekrardan kan alacağız topuğundan dediler , yanılma payları var mı benim gibi yaşayan anneler var mı Allah rızası için yazın yardım edin . İnternetten bakıyoruz açık tenli göz renkleri açık saçları ince hareketli bebekler olur diyor hepside var bebeğimizde o şüpheler bitirdi bizi. Bizim gibi olan aileler ve Bilgisi olanlar lütfen yazın