Aselinaannesi Bebeğim bugün çok huysuzdu sürekli ağlayıp durdu doğru düzgün uyku uyumadı galiba diş çıkartıyoruz her bulduğunu ağzına götürüyor hafif ateşi var elindeki çıngırak ile damaklarini kaşıyo
mge1 Aselinaannesi Calgel diye bi jel var biz hatta onu kullanıyoruz bebeğim baya kolaylıyor onunla umarım sizede iyi gelir
mge1 ElifimSaremm bebeğim 7 aylıkken çıkarmaya başladı bizde o zamandan beri kullanıyoruz canım belirtiler başladı mı başlanmalı bence