Kuzu_annesi Balevlat35 biz 7 gün sonra 4 aylık aşısı olcaz inşallah 🤗 o kadar da ateşli geçmedi bizim 2 aylık asimiz evhamlanmayin bnce zaten ateşi olursa şurup verirsiniz bizde olmadı ama şükür sadece biraz huysuzlasti o kadar