Ozgemir05
Bebeğim 2 aylık bu haftaya kadar çok gazlıydı. Bu hafta hem Dr brown biberon aldım hemde hipp combiotik mama aldım bebeğim çok şükür 2 3 gündür gazı yok hangisinden bilemiyorum. Ama hipp ile oğlum doymuyor yani düzenli 2 3 saatte bir 90 yemesi gerekirken her saat başı 30 30 yiyor ve böyle de hiç faydalı olmuyor bu yüzden acaba evolvia ile hipp karıştırmam olır mu