Furkansmomy Serapservet canım google resim yükle yaz imgb ile başlayan sayfaya tıkla foto yükle copy yazan yere tıkla buraya yapıstır
Furkansmomy Serapservet 3xl mı 😳😳 yok canım ama ben pantolonlarım hep 38-40 beden büyük olur bana 3xl
Furkansmomy Serapservet canım ben l beden alıcam galiba 🤷🏻♀️ Sıksın toparlasın istiyorum evdeki taytlarım hep ya m ve xl arası
Furkansmomy Serapservet xl sana bacak kısmı oturuyormu bel kısmı cok mu bol göbek kısmı? Bende basen ve sezeryan göbegi var🙈🙈
Serapservet Furkansmomy bacak kısmı oturuyor ama biraz bol gibi benim kobegim çok olmadığı için orası daha bol geldi ben küçük almak istiyorum tercih sizin bedeninde uygun hangisiyse onu alın 🤗🤗
Furkansmomy Serapservet peki sizin ölçü kaç kalça ölçüsü? Yani xl size kalça tam oluyo bel mi bol oluyo?
Serapservet Furkansmomy 99 100 geliyordu ölcüm yorumlarda esneme payı yok filan diye okuduğum için ×l aldım
Serapservet Furkansmomy Eğer Xl düşünürseniz arkadaş abana 80t verirse bende size 80t veryim alanda verende mutlu olsun 😊😊
Furkansmomy Serapservet off kafam karıstı yaa 😂 nolur beni aydınlat canım yaaa🤷🏻♀️ Sen bu taytı alırken 100dün ve bel kısmı mı bol geldi? M mi alcaksın şimdi