Tuuba_ua bizde öyleydik ayağımda bırakmadan saatlerce salladığım oluyordu yine de uyumuyordu 🤦🏻♀️ Bir gün artık tak etti sallamayı kestim iki gün ağladı hep kucağımda pışpışladım sakinleştirdim öptüm konuştum sakinleşip kucağımda uykuya geçerken de şşpat yaptım üçüncü gün kucağıma alıp şşpat yapınca gözlerini kapatıp uyudu. Uyku aralıklarına dikkat ettim ama uyanık kalabileceği süreleri önce tespit ettim çok yorulmadan ilk sinyallerle hemen uyutmaya çalıştım. Bir de karartma perdesi aldım her uykudan önce perdeleri birlikte çektik uyku saati dedim. Şimdi perdeyi çekince bile anlıyor. Bu arada üç buçuk aylığız. Birkaç ay sonra tamamen desteği çekip uyutmayı istiyorum. Hala çünkü uzun uyumuyor gündüz uykularında. Uyku geçişlerinde destek bekliyor .