20 gündür veriyorum inanin şimdiye öğün öğün biseyler yemesi lazimdi elma armut seftali kayısı muz agzina sürmüyor zar zor azar azar yani onuda 50 defa agzindan atıyor sebzeleri hiç almıyor yogurdu hiç almıyor pirinci falan sebze çorbasında puresinde atıyorum hiç bir ise yaramıyor kendini kilitliyor ağlıyor cirpiniyor bi yandan esim cingirak çalıyor oyalansin yesin diye agzinda tutup atıyor napsam bilemedim hem bagisikligi cok düşük hemde çok zayıf ne yapacam ben ya 😥