Dilekkkkkk canım bizde 14 günlüğüz benim oğlum ilk 2 gün hiç uyumuyordu çok az emiyordu hatta emme bile degil ama nasıl ağlıyordu susmuyordu doktora götürdüm şekeri düşmüştü açlıktan o kadar yani enfeksiyonu varmış o yüzden ememiyormus ama şimdi çok iyiyiz çok şükür biraz emiyor çok güzel uyuyor maşallah bebekler rahat olduklarında uyurlarmis dert etme yani ben 2 3 saatte bir altini degistiriyorum öyle uyanıyor biraz emiyor