Skrn124 Kızlar bebeğim 1 yaşında sola bakarken sağ gözü gozumuzde kucuk bem givi birsey varya oraya kadar iniyor ama hafif dikkatli bakınca kaydıgı anlasıloyor. Bundurumu yasıyam varmı ne gıbı süreçten gectiniz
Nazliim Kızımda da göz kayması vardı. Hipermetrop çıktı şuan gözlük kullanıyoruz. Göz doktoruna gitmeden birşey anlayamazsınız. Geçmiş olsun
Efuli Hafif bizdede cıktı 14 aylıkken doktora gidin biz göz bandı takıyoruz göz tembelliği varmış. Ayrıca her çocuk hipermetrop doğar yanı yakını göremez çok fazla. bunun da derecesi var 4 ü geçmemeli en iyisi iyi bir göz doktoru bulmanız