Momandbaby Kizlar kac aylikken aldiniz ve ne kadar sure kullandi bebeginiz almayi dusunuorm bebegim ayakta duruo siraliyor gereksiz mi olur yoksa oynarmi bilemedim
[silindi] Momandbaby 9 aylıkken almıştık. İlk zamanlar ilgisini çekmedi. Bugün tam 1 yaşına girdi yaklaşık 1 aydır oynuyor.
ozge3747 Momandbaby Kızım 7 buçuk aylık şu an oturarak oynuyor ama ayağa kalktığında da çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Bondigonun aktivite masasını kullanıyoruz süper bir şey. Ben çok memnunum
Vefaanadnyadigar Momandbaby 11 aylıkken aldım yeni yani 1 aydır kullanıyoruz gayet ideal vakit geçirmeleri için canım ❤️
Momandbaby [silindi] benim bebegimde 9 bucuk aylik surekli ayakta dikilmek istio bende almak istiyorm tesekkur ederim hangi marka aktivite masasi
Baharaytekin Momandbaby ben 9 aylıkken aldım çok ilgisini çekti etrafında siraladikca. Bence yürümesi bile hızlandırdı yaşında tam yürüdü şuan arada sırada ilgileniyor onunla 15. Aya girdik. Clementoni almıştım.
Minikcivcivim Momandbaby 8aylıkken almıştım kendi ayağı kalkabiliyordu tabi, şimdi 1,5yaşında hala oynar onunla